יום שלישי, 5 באפריל 2011

על התפרסמותי

אז אני מופיע בפרסומת לאחרונה והפכתי לכמה ימים למן אישות מפורסמת בזעיר אנפין. הנה מקבץ של תוצאות להופעתי בטלוויזיה:
1. חיוך גדול: ראיתי אותך בטלוויזיה (גיחוך נבוך המסתיים בשיהוק).
2. בקשיחות: זה אתה בטלוויזיה, נכון? (שאלה רטורית שאינה מחכה לתשובה) איך זה עובד? יש לך... איך קוראים לזה? (סוכנת)
3. יש מי שאני מוּכר לו והוא אינו יודע מאיפה (הוא מוכר לי האיש הזה אבל מאיפה? מהתיכון? מהצבא?) אז הם מחייכים אלי. אומרים שלום. ואני שאיני רוצה להעמיד אותם על טעותם מוצא עצמי מחייך ואומר שלום לאנשים זרים שמעולם לא פגשתי (וחוצמזה, גם אני חושב שהוא בעצם מוכר לי אבל מאיפה? מהתיכון? מהצבא?).
4. יש מי שלא דברתי איתו שנים והוא שולח לי SMS (בסגנון: הי הי הי. מי זה? הו הו הו. מי זה? הא הא הא? לא מזהה).
5. יש מי שלא דיברתי איתו שנים והוא מתקשר אלי (זה הולך ככה: האלו? שלום מר מ'... - השם שלי בפרסומת - מה שלומך? כן. ואז אנחנו שנינו מבינים שאין לנו כל-כך מה להגיד זה לזה. איך המשפחה? איך הילדים? איך העבודה? ואתה? איך?

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ומה עם "איך שלומי קוריאט בחיים? נחמד? יש מצב שיש לך טלפון שלו?".
(-)גרשון